Login

TORQ Whey Protein Crisps 750gr

Σε απόθεμα

24.00 με ΦΠΑ

Σε απόθεμα

Quantity:
[vc_row][vc_column][vc_tta_tabs][vc_tta_section title="Τι είναι;" tab_id="1582540008778-057e8554-f56b"][vc_column_text][/vc_column_text][/
  • 52% Πρωτεϊνη Υψηλών Προδιαγραφών
  • Υφή Παρόμοια με τα Πατατάκια Ρυζιού
  • Προσθέστε στο Πρωϊνό σας για να Αυξήσετε την Περιεκτικότητα σε Πρωτεϊνες
  • Συμπεριλάβετε σε Συνταγές Ψησίματος

Το Whey Protein Crisps tRQ είναι ένας συν-εξωθημένος συνδυασμός απομονωμένου πρωτεϊνικού ορού γάλακτος και αλεύρου ρυζιού, παρέχοντας μια άριστα πλούσια πηγή πρωτεϊνών και υδατανθράκων για να ενισχύσει την αποκατάσταση ολόκληρου του σώματος και την προσαρμογή σκελετικών μυών τόσο πριν όσο και μετά την άσκηση. Αυτή η νέα πηγή τροφής μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε ποικίλες εφαρμογές, όπως πρωινά, σνακ και επιδόρπια μεταξύ των γευμάτων, για να προσφέρει μια αποτελεσματική στρατηγική για τη συμπλήρωση πρωτεϊνών και υδατανθράκων μαζί με μια ισορροπημένη υγιεινή διατροφή.

50gr tORQ Whey Protein Crisps μπορούν να καταναλωθούν μόνα τους ή ως θρεπτικό σνακ σεε μείγμα φρούτων που παρέχει 25 gr πρωτεΐνης, 22 gr υδατανθράκων και μια γενναιόδωρη παροχή βιταμινών και μετάλλων. Μπορείτε επίσης να προσθέσετε σε πρωινό με δημητριακά ή υγιεινό επιδόρπιο κατά τη διάρκεια περιόδων υψηλού φορτίου άσκησης, συμπληρώνοντας ενδογενείς (εσωτερικές) αποθήκες υδατανθράκων και μεγιστοποιώντας την ανάκτηση μέσω της πρόσθετης πρόσληψης πρωτεΐνης.

Οι πρόσφατες έρευνες έχουν επισημάνει τα ευεργετικά αποτελέσματα της συμπλήρωσης πρωτεϊνών στους ηλικιωμένους πληθυσμούς. Εδώ, η έρευνα έδειξε ότι τα τακτικά διαστήματα διατροφής των πρωτεϊνών (20-30g κάθε 4 ώρες) έχει αποδειχθεί ότι διατηρούν μια μεγαλύτερη μυϊκή μάζα, κατά τη διάρκεια ενός χρόνου ζωής όταν η πρωτεϊνική σύνθεση των πρωτεϊνών αμβλύνεται και η διατήρηση της άλιπης μυϊκής μάζας γίνεται περισσότερο μια πρόκληση. Το tORQ Protein Whey Protein παρέχει μια νέα προσέγγιση για την πρόσθετη πρόσληψη πρωτεϊνών μέσα σε μια πλούσια σε θρεπτικά συστατικά ισορροπημένη διατροφή

Μια συγχώνευση της λογοτεχνίας κατά την τελευταία δεκαετία έχει τονίσει τη σημασία της διατροφής για τις προσαρμογές στην άσκηση. Με βάση τον τύπο, τον χρόνο και την ποσότητα πρόσληψης πρωτεϊνών και υδατανθράκων.

Η πρωτεΐνη είναι απαραίτητη για τους ρόλους όπως η λειτουργική (κυτταρική προσαρμογή) και η δομική (μυϊκή) αποκατάσταση μετά την άσκηση. Επιπλέον, ο ρόλος της πρωτεΐνης ρυθμίζει τη δραστηριότητα των ενζύμων, βελτιώνοντας την αποτελεσματικότητα των κυττάρων που μας επιτρέπουν να παράγουμε ενεργειακή άσκηση. Για όλους τους αθλητές κατάρτισης, η εξέταση του κύκλου εργασιών των πρωτεϊνών για την ανάκαμψη και την προσαρμογή είναι πρωταρχικής σημασίας για την απόδοση.

Οι πρωτεΐνες στο σώμα βρίσκονται σε διαρκή κατάσταση κύκλου εργασιών και για άτομα που αναζητούν προσαρμογές στην άσκηση, είναι πρωταρχικής σημασίας η πρωτεϊνική σύνθεση (παραγωγή) να υπερβαίνει τον ρυθμό αποικοδόμησης (διάσπαση) μέσω τακτικής τροφοδοσίας πρωτεϊνης.

Όχι μόνο βοηθά στην κατανάλωση πρωτεϊνών από τη δομική και λειτουργική περίοδο μετά την ανάκτηση, αλλά η έρευνα έχει εντοπίσει ότι η ταυτόχρονη κατανάλωση της πρόσληψης υδατανθράκων και πρωτεϊνών μετά την άσκηση μπορεί να αναπληρώσει την αναπλήρωση του γλυκογόνου ταχύτερα από ένα ρόφημα υδατάνθρακα μόνο.

Κατά τη διάρκεια περιόδων υψηλού φορτίου άσκησης, είναι σημαντικό η κατανάλωση υδατανθράκων να παραμένει υψηλή στις ώρες που περιβάλλουν την άσκηση. Ο υδατάνθρακας αποτελεί βασικό καύσιμο για τους αθλητές αντοχής, καθώς παίζει καθοριστικό ρόλο στην παραγωγή μορίων ΑΤΡ (το ενεργειακό νόμισμα του κυττάρου) όταν η ένταση της άσκησης είναι μέτρια έως υψηλή. Δυστυχώς, οι υδατάνθρακες που αποθηκεύονται ως γλυκογόνο μέσα στο συκώτι  περιορίζονται σε περίπου 500g. Ως εκ τούτου, μια ενιαία περίοδος άσκησης που διαρκεί περίπου 2 ώρες σε μέτρια έως υψηλή ένταση, μπορεί να μειώσει σημαντικά το γλυκογόνο των μυών. Η κατανάλωση του tORQ Protein Whey Protein μπορεί να βοηθήσει στη διαδικασία αναπλήρωσης του γλυκογόνου των μυών, βελτιώνοντας τελικά την απόδοση.

Ένα μεγάλο σύνολο στοιχείων έχει επισημάνει τις επιδράσεις του περιεχομένου πριν από την άσκηση μυϊκού γλυκογόνου στο χρόνο στην εξάντληση. Τα στοιχεία έχουν καταλήξει στο συμπέρασμα ότι ο χρόνος εξάντλησης βελτιώνεται όταν η περιεκτικότητα σε γλυκογόνο πριν από την άσκηση ήταν υψηλή σε σύγκριση με το χαμηλό. Επιπλέον, η ένταση της άσκησης παρέμεινε υψηλότερη για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, με αποτέλεσμα τη βελτίωση των επιδόσεων του χρόνου δοκιμής.

Η τροφοδοσία με υδατάνθρακες καθίσταται απαραίτητη όταν οι συνεδρίες ολοκληρωθούν back to back. Η διαδοχική άσκηση μειώνει σημαντικά τον διαθέσιμο χρόνο για την αναπλήρωση του μυϊκού γλυκογόνου, έτσι ώστε η ανάγκη αύξησης των καθημερινών υδατανθράκων να έχει πρωταρχική σημασία, επιτρέποντάς σας να ικανοποιήσετε τους απαιτούμενους προπονηστικούς σας στόχους σε επόμενες συνεδρίες.

Όταν εξετάζονται οι μηχανισμοί άσκησης και προσαρμογής, η έννοια της διαθεσιμότητας υδατανθράκων γίνεται πιο εμφανής. Εάν οι υδατάνθρακες είναι ένα από τα βασικά υποστρώματα που επιτρέπουν στους αθλητές να εκτελούν τις υψηλότερες εντάσεις τους και η ανάκαμψη από την κόπωση προκαλεί φυσιολογικές προσαρμογές στην άσκηση, η ανεπαρκής τροφοδοσία μπορεί να περιορίσει συγκεκριμένες προσαρμοστικές αντιδράσεις στην προπόνηση, καθώς η άσκηση δεν δημιουργεί αρκετή κόπωση για να απαιτήσει προσαρμογή. Το tORQ Protein Whey Protein παρέχει μια αποτελεσματική μέθοδο υποβοήθησης της αναπλήρωσης υδατανθράκων, παρέχοντας παράλληλα επαρκή πρωτεΐνη για μυϊκή αποκατάσταση.

  1. Aragon, A. A., & Schoenfeld, B. J. (2013).
    Nutrient timing revisited: is there a post-exercise anabolic window? Journal of the international society of sports nutrition, 10(1), 5.
  2. Areta, J. L., Burke, L. M., Ross, M. L., Camera, D. M., West, D. W., Broad, E. M., … & Hawley, J. A. (2013).
    Timing and distribution of protein ingestion during prolonged recovery from resistance exercise alters myofibrillar protein synthesis. The Journal of physiology, 591(9), 2319-2331.
  3. Berardi, J. M., Price, T. B., Noreen, E. E., & Lemon, P. W. (2006).
    Postexercise Muscle Glycogen Recovery Enhanced with a Carboyhydrate-Protein Supplement. Medicine and Science in Sports and Exercise, 38(6), 1106.
  4. Bosch, A.N., Dennis, S.C. and Noakes, T.D., 1993.
    Influence of carbohydrate loading on fuel substrate turnover and oxidation during prolonged exercise. Journal of Applied Physiology, 74(4), pp.1921-1927.
  5. Hawley, J.A., Schabort, E.J., Noakes, T.D. and Dennis, S.C., 1997
    Carbohydrate-loading and exercise performance. Sports medicine, 24(2), pp.73-81.
  6. Koopman, R., Pannemans, D.L., Jeukendrup, A.E., Gijsen, A.P., Senden, J.M., Halliday, D., Saris, W.H., van Loon, L.J. and Wagenmakers, A.J., 2004.
    Combined ingestion of protein and carbohydrate improves protein balance during ultra-endurance exercise. American Journal of Physiology-Endocrinology and Metabolism, 287(4), pp.E712-E720.
  7. Meredith, C.N., Zackin, M.J., Frontera, W.R. and Evans, W.J., 1989.
    Dietary protein requirements and body protein metabolism in endurance-trained men. Journal of Applied Physiology, 66(6), pp.2850-2856.
  8. Tarnopolsky, M., 2004.
    Protein requirements for endurance athletes. Nutrition, 20(7), pp.662-668.
  9. Thomas, D.E., Brotherhood, J.R. and Brand, J.C., 1991.
    Carbohydrate feeding before exercise: effect of glycemic index. International journal of sports medicine, 12(02), pp.180-186.
Read more

Μάρκα

Torq

Επιπρόσθετες Πληροφορίες

Βάρος 0.750 kg
Γεύσεις

Banana/Mango, Cookies & Cream, Strawberries & Cream

Shopping Cart
Close

Κανένα προϊόν στο καλάθι σας.