Login

TORQ Pea Protein

Σε απόθεμα

12.0020.50 με ΦΠΑ

Clear selection
Quantity:
[vc_row][vc_column][vc_tta_tabs][vc_tta_section title="Τι είναι;" tab_id="1582540008778-057e8554-f56b"][vc_column_text][/vc_column_
  • Διεγείρει τη Σύνθεση Μυών
  • Βελτιώνει τον Χρόνο Αποκατάστασης
  • Μειώνει τον Πόνο των Μυών
  • Αυξάνει την Προσαρμοστική Ανταπόκριση στην Άσκηση
  • Vegan
  • Υψηλό σε Λευκίνη
  • Ανώτερη Ποιότητα
  • Ανταγωνιστική Τιμή

Η Πρωτεΐνη Αρακά είναι μια πρωτεΐνη που προέρχεται από σπόρους μπιζελιού, πλούσια σε βασικά αμινοξέα, λευκίνη, ισολευκίνη και βαλίνη. Αυτά τα απαραίτητα αμινοξέα διαδραματίζουν ζωτικό ρόλο στη ρύθμιση της σύνθεσης των μυϊκών πρωτεϊνών και συνεπώς δημιουργούν ένα θετικό ισοζύγιο πρωτεϊνών. Η πρωτεΐνη αρακά μοιράζεται μια παρόμοια κινητική πέψης (ρυθμός πέψης) με πρωτεϊνικές πηγές που βασίζονται στον ορό γάλακτος και ως εκ τούτου μπορεί να βρεθεί άμεσα διαθέσιμη στο αίμα αμέσως μετά την πέψη, επιτρέποντας ένα πιο ισχυρό αναβολικό περιβάλλον. Έτσι, οδηγώντας σε βελτιωμένη ανάκτηση των μυϊκών ινών, των συσκευών παραγωγής ενέργειας και των ενζύμων. Λόγω αυτής της πλούσιας πρωτεΐνης που προέρχεται από φυτικό εκχύλισμα, είναι ιδανικό για Χορτοφάγους και Vegans.

Τα άτομα πρέπει να επιδιώκουν να καταναλώνουν 30g (2 scoop) απομονωμένης πρωτεΐνης αρακά παρέχοντας 24g πρωτεΐνης μετά από οποιαδήποτε περίοδο άσκησης. Κατά τη διάρκεια περιόδων υψηλού φορτίου άσκησης, ανταγωνισμού ή προπόνησης με περιορισμένους υδατάνθρακες, η πρωτεΐνη αρακά πρέπει να καταναλώνεται σε τακτά διαστήματα σίτισης (κάθε 4 ώρες) καθ ‘όλη τη διάρκεια της ημέρας. Αυτά τα τακτικά διαστήματα σίτισης θα σας επιτρέψουν να ανταποκριθείτε στις ανάγκες σας σε διαιτητικές πρωτεΐνες των 1,4 – 2g ανά κιλό σωματικού βάρους ανά ημέρα, βελτιστοποιώντας τη φυσιολογική προσαρμογή και διατηρώντας την άλιπη μυϊκή μάζα.

Η κατανάλωση της καθημερινής διατροφικής πρωτεΐνης έχει γίνει ένα καλά ερευνημένο πεδίο κατά την τελευταία δεκαετία, με έμφαση στο ρόλο της τακτικής πρόσληψης πρωτεϊνών και της προσαρμογής στην εκπαίδευση. Μια συγχώνευση της βιβλιογραφίας έχει τεκμηριώσει ότι η κατανάλωση πρωτεΐνης βελτιώνει την προσαρμοστική ανταπόκριση στην άσκηση αντοχής, ενισχύοντας τη Μυϊκή Δύναμη, το Μέγεθος και την Ισχύ. Πιο πρόσφατα, η έρευνα εξετάζει την επίδραση της τακτικής τροφοδότησης με πρωτεΐνη στην απόδοση αντοχής, κατανοώντας πώς η προσαρμοστική ανταπόκριση στην προπόνηση γίνεται από τη διατροφική χειραγώγηση, ειδικά κατά τη διάρκεια περιόδων υψηλού φορτίου άσκησης ή την προπόνηση σε κατάσταση νηστείας (με μειωμένη διαθεσιμότητα υδατανθράκων).

Η πρωτεΐνη αρακά έχει αποδειχθεί ότι έχει παρόμοιο προφίλ αμινοξέων διακλαδισμένης αλυσίδας σε πρωτεϊνικές πηγές με βάση τον ορό γάλακτος, διατηρώντας ταυτόχρονα ένα παρόμοιο ποσοστό πέψης. Έρευνες από τους Koopman et al. (2007) σημείωσαν ότι η πρωτεϊνική σύνθεση των νεαρών αρσενικών ήταν 20% υψηλότερη μετά την κατανάλωση ενός εμπλουτισμένου με λευκίνη και πρωτεΐνη ρόφημα υδατανθράκων σε σύγκριση με το εμπλουτισμένο με λευκίνη και υδατάνθρακες ρόφημα, επισημαίνοντας τη σημασία της διακλαδισμένης αλυσίδας αμινοξέων διαθέσιμη οξύτητα κατά την ανάκτηση. Αυτό το προφίλ αμινοξέων υψηλής διακλαδισμένης αλυσίδας σε συνδυασμό με τον υψηλό ρυθμό πέψης επιτρέπει την εκ νέου διέγερση της σύνθεσης μυϊκής πρωτεΐνης (δόμηση) τις ώρες μετά την άσκηση, διεγείροντας ένα θετικό ισοζύγιο πρωτεϊνών που επιτρέπει τη βέλτιστη ανάκτηση. Κατά τη διάρκεια της άσκησης, αρχίζουν οι παράγοντες σηματοδότησης της σύνθεσης των μυϊκών πρωτεϊνών και της υποβάθμισης (διάσπασης) και γι ‘αυτό είναι σημαντικό να υπάρχει επαρκής ποσότητα πρωτεϊνών που να επιτρέπει τη διαδικασία ανάκαμψης / προσαρμογής μετά από άσκηση.

Ένα από τα πιο σημαντικά συστατικά της απώλειας βάρους είναι η επαρκής πρόσληψη πρωτεΐνης. Η πρωτεΐνη είναι ένα από τα πιο κορεσμένα μακροχρόνια θρεπτικά συστατικά, αφήνοντας μας να νιώσουμε γεμάτοι και να μειώσουμε την τρομακτική πείνα.

Το χόρτασμα βοηθά στη συμμόρφωση με τη διατροφή, έναν από τους σημαντικότερους παράγοντες για την επιτυχία της δίαιτας. Η πρωτεΐνη απαιτεί επίσης τη μεγαλύτερη ποσότητα ενέργειας για χώνευση και επεξεργασία, ισοδύναμη με το διπλάσιο της ποσότητας που απαιτείται για το λίπος ή τους υδατάνθρακες. Αυτό αναφέρεται ως η θερμική επίδραση των τροφίμων και αποτελεί συνιστώσα της ημερήσιας ενεργειακής δαπάνης. Έτσι, η αύξηση της πρόσληψης πρωτεϊνών μπορεί επίσης να βοηθήσει στην ελαφρά αύξηση της συνολικής ημερήσιας ενεργειακής δαπάνης.

Η απώλεια βάρους οδηγεί συχνά στην υποβάθμιση της άλιπης μυϊκής μάζας, η οποία σπάνια είναι μια επιθυμητή συνέπεια, ιδιαίτερα για τους αθλητές. Ο συνδυασμός της άσκησης και της αυξημένης πρόσληψης πρωτεΐνης μπορεί να αποτρέψει αυτή την απώλεια της άλιπης μυϊκής μάζας όταν βρίσκεται σε περίοδο θερμικού ελλείμματος, εξασφαλίζοντας τη διατήρηση της απόδοσης. Με αυτή την προσέγγιση, η απώλεια βάρους μπορεί να διαρκέσει λίγο περισσότερο, ωστόσο, η διατροφική συμμόρφωση θα βελτιωθεί και οι αλλαγές στη σύνθεση του σώματος θα είναι επωφελείς για την απόδοση.

Read more

Μάρκα

Torq

Επιπρόσθετες Πληροφορίες

Βάρος 0.500 kg
Μέγεθος

1kg, 500gr

Shopping Cart
Close

Κανένα προϊόν στο καλάθι σας.