Login

Torq Organic Energy 1.5kg

Μόνο 1 απομένουν σε απόθεμα

30.00 με ΦΠΑ

Μόνο 1 απομένουν σε απόθεμα

Quantity:
[vc_row][vc_column][vc_tta_tabs][vc_tta_section title="Τι είναι;" tab_id="1582540008778-057e8554-f56b"][vc_column_text][/vc_col
  • Σχεδόν Άγευστο
  • Μέρος του Συστήματος Ανάκτησης tORQ
  • Πολύ Ευπροσάρμοστη Σκόνη Σύνθετων Υδατανθράκων
  • Προσθέστε το στα Τρόφιμα για να αυξήσετε το Περιεχόμενο Υδατανθράκων
  • Πιστοποιημένο Βιολογικό Προϊόν

Το tORQ Energy Organic είναι κατασκευασμένo από ένα συστατικό που ονομάζεται μαλτοδεξτρίνη που συχνά αναφέρεται ως πολυμερές γλυκόζης. Το μοριακό προφίλ ενός πολυμερούς γλυκόζης βελτιστοποιεί τις μακροπρόθεσμες ιδιότητες παροχής ενέργειας των σύνθετων υδατανθράκων, με χαμηλή οσμωτικότητα στο έντερο, χωρίς την ανάγκη να καταναλώνονται ογκώδη τρόφιμα πλούσια σε άμυλο. Αυτά τα ογκώδη τρόφιμα χρειάζονται περισσότερο χρόνο για να αφομοιωθούν, επειδή περιέχουν ίνες, που είναι σημαντικό να καταναλώνονται ως μέρος μιας υγιεινής ισορροπημένης διατροφής, αλλά είναι ένα μεταβολικά άχρηστο θρεπτικό συστατικό όταν πρόκειται να τροφοδοτήσουν την απόδοση κατά την άσκηση. Τα ινώδη τρόφιμα γεμίζουν και φουσκώνουν το στομάχι σας κάνοντας την κίνηση και την άθληση ιδιαίτερα πιο δύσκολη.

Το tORQ Energy Organic είναι ένα εξαιρετικά ευπροσάρμοστο προϊόν. Έχει την πυκνότητα και την ενέργεια της ζάχαρης, αλλά έχει ελάχιστη ή καθόλου γλυκύτητα. Αυτό το καθιστά ένα πολύ σημαντικό προϊόν στο πλαίσιο τουΣυστήματος Ανάκτησης tORQ, επειδή μπορεί να προστεθεί σε γλυκές και αλμυρές συνταγές «αόρατα» για να προσθέσει θερμίδες σε υδατάνθρακες. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό κατά τη διάρκεια περιόδων άσκησης υψηλού φορτίου και κατάρτισης, όπου η πρόσληψη υδατανθράκων σε κατάσταση ηρεμίας καθίσταται κρίσιμη για την απόδοση. Οι 4 κουταλιές του tORQ Energy Organic, που αναμιγνύονται σε ένα φλιτζάνι, θα είναι ελάχιστα αισθητές, όμως θα έχουν αυξήσει το περιεχόμενο σε υδατάνθρακες σε ένα μεγάλο μπολ ζυμαρικών.

Το tORQ Energy Organic μπορεί να προστεθεί στα δημητριακά πρωινού, σε τσάι ή καφέ ή μπορεί απλά να αναμιχθεί σε γυάλινο ποτήρι με χυμό φρούτων. Οι θερμίδες είναι κρυμμένες και είναι πολύ εύκολο να καταναλωθούν. Αυτό δεν θα ήταν ιδανικό για την απώλεια βάρους, φυσικά, αλλά σίγουρα προσφέρει τεράστια οφέλη στον αθλητή που αγωνίζεται να φτάσει στην ενεργειακή ισορροπία κατά τη διάρκεια αγώνων ή κατά τη διάρκεια ενός προπονητικού camp.

Το tORQ Energy Organic μπορεί επίσης να αναμειχθεί με νερό (1 κουταλάκι ανά 250ml) για να δημιουργήσει ένα βιολογικό αρωματισμένο ενεργειακό ποτό και αυτό είναι απίστευτα δημοφιλές στους ανθρώπους που δεν τους αρέσουν οι έντονες γεύσεις αλλά συνειδητοποιούν ότι πρέπει να ενυδατώνουν και να τροφοδοτούν τους εαυτούς τους κατά τη διάρκεια της άσκησης.

  1. Stellingwerff, T & Cox, GR. (2014)
    Systematic review: Carbohydrate supplementation on exercise performance or capacity of varying durations. Appl Physiol Nutr Metab. 2014 Sep;39(9):998-1011.
  2. Wilson. PB., Ingraham, SJ. (2015)
    Glucose-fructose likely improves gastrointestinal comfort and endurance running performance relative to glucose-only. Scand J Med Sci Sports. [Epub ahead of print].
  3. Currell, K & Jeukendrup, A.E. (2008)
    Superior endurance performance with ingestion of multiple transportable carbohydrates. Med Sci Sports Exerc. 40(2):275–81.
  4. Triplett, D., Doyle, D., Rupp, J., Benardot, D. (2010)
    An isocaloric glucose-fructose beverage’s effect on simulated 100-km cycling performance compared with a glucose-only beverage. Int J Sport Nutr Exerc Metab. 20(2):122–31
  5. Tarpey, M.D., Roberts, J.D., Kass, L.S., Tarpey, R.J., Roberts, M.G. (2013)
    The ingestion of protein with a maltodextrin and fructose beverage on substrate utilisation and exercise performance. Appl Physiol Nutr Metab. 38(12):1245–53.
  6. Rowlands, D.S., Swift, M., Ros, M., Green, J.G. (2012)
    Composite versus single transportable carbohydrate solution enhances race and laboratory cycling performance. Appl Physiol Nutr Metab. 37(3):425–36.
  7. Baur, D.A., Schroer, A.B., Luden, N.D., Womack, C.J., Smyth, S.A., Saunders, M.J. (2014)
    Glucose-fructose enhances performance versus isocaloric, but not moderate, glucose. Med Sci Sports Exerc. 46(9):1778–86.
  8. Rowlands, D.S., Thorburn, M.S., Thorp, R.M., Broadbent, S.M., Shi, X. (2008)
    Effect of graded fructose co-ingestion with maltodextrin on exogenous 14C-fructose and 13C-glucose oxidation efficiency and high-intensity cycling performance. J Appl Physiol. 104:1709–19.
  9. O’Brien, W.J & Rowlands, D.S. (2011)
    Fructose-maltodextrin ratio in a carbohydrate-electrolyte solution differentially affects exogenous carbohydrate oxidation rate, gut comfort, and performance. Am J Physiol Gastrointest Liver Physiol. 300(1):G181–9.
  10. O’Brien, W.J., Stannard, S.R., Clarke, J.A., Rowlands, D.S. (2013)
    Fructose–maltodextrin ratio governs exogenous and other CHO oxidation and performance. Med Sci Sports Exerc. 45(9):1814–24.
  11. Rowlands, D.S., Swift, M., Ros, M., Green, J.G. (2012)
    Composite versus single transportable carbohydrate solution enhances race and laboratory cycling performance. Applied Physiology, Nutrition, and Metabolism. 37(3): 425-436.
  12. Smith, J.W., Pascoe, D.D., Passe, D., Ruby, B.C., Stewart, L.K., Baker, L.B., et al. (2013)
    Curvilinear dose-response relationship of carbohydrate (0–120 g·h−1) and performance. Med Sci Sports Exerc. 45(2):336–41.
  13. Roberts, J.D., Tarpey, M.D., Kass, L.S., Tarpey, R.J., Roberts, M.G. (2014)
    Assessing a commercially available sports drink on exogenous carbohydrate oxidation, fluid delivery and sustained exercise performance. J Int Soc Sports Nutr. 11(1):1–14.
  14. Jentjens, R.L., Underwood, K., Achten, J., Currell, K., Mann, C.H., Jeukendrup, A.E. (2006)
    Exogenous carbohydrate oxidation rates are elevated after combined ingestion of glucose and fructose during exercise in the heat. J Appl Physiol. 100(3):807–16.
  15. Jeukendrup, A.E & Moseley, L. (2010)
    Multiple transportable carbohydrates enhance gastric emptying and fluid delivery. Scand J Med Sci Sports. 20(1):112–21.
  16. Davis, J.M., Burgess, W.A., Slentz, C.A., Bartoli, W.P. (1990)
    Fluid availability of sports drinks differing in carbohydrate type and concentration. Am J Clin Nutr. 51(6):1054–7.
  17. Jentjens, R.L., Venables, M.C., Jeukendrup, A.E. (2004)
    Oxidation of exogenous glucose, sucrose, and maltose during prolonged cycling exercise. J Appl Physiol. 96(4):1285–91.
  18. Jentjens, R.L., Achten, J., Jeukendrup, A.E. (2004)
    High oxidation rates from combined carbohydrates ingested during exercise. Med Sci Sports Exerc. 36(9):1551–8.
  19. Wallis, G.A., Rowlands, D.S., Shaw, C., Jentjens, R.L., Jeukendrup, A.E. (2005)
    Oxidation of combined ingestion of maltodextrins and fructose during exercise. Med Sci Sports Exerc. 37(3):426–32.
  20. Jentjens, R.L., Moseley, L., Waring, R.H., Harding, L.K., Jeukendrup, A.E. (2004)
    Oxidation of combined ingestion of glucose and fructose during exercise. J Appl Physiol. 96(4):1277–84.
  21. Jentjens, R.L & Jeukendrup, A.E. (2005)
    High rates of exogenous carbohydrate oxidation from a mixture of glucose and fructose ingested during prolonged cycling exercise. Brit J Nutr. 93:485–92.
  22. Fuchs, C.J., Gonzalez, J.T., Beelen, M., Cermak, N.M., Smith, F.E., Thelwall, P.E., Taylor, R., Trenell, M.I., Stevenson, E.J., van Loon, L.J. (2016)
    Sucrose ingestion after exhaustive exercise accelerates liver, but not muscle glycogen repletion compared with glucose ingestion in trained athletes. J Appl Physi.
Read more

Μάρκα

Torq

Επιπρόσθετες Πληροφορίες

Βάρος 1.5 kg
Γεύσεις

Hot Cocoa

Shopping Cart
Close

Κανένα προϊόν στο καλάθι σας.