Login

Γλουταμίνη 500gr

In Stock

Γλουταμίνη είναι το αμινοξύ που βρίσκεται στους μύες, ιδανικό συμπλήρωμα ακριβώς για μετά από μια έντονη προπόνηση & άσκηση.

19.00 με ΦΠΑ

Clear selection
Quantity:
The Protein Works Προιόντα
[vc_row][vc_column][vc_tta_tabs][vc_tta_section title="Τι είναι;" tab_id="1583330421816-9b555c1c-ed80"][vc_row_inner][vc_column_inner][vc_column_text]

Τι είναι η γλουταμίνη;

Η γλουταμίνη είναι το πιο άφθονο αμινοξ

Τι είναι η γλουταμίνη;

Η γλουταμίνη είναι το πιο άφθονο αμινοξύ στο σώμα σας. Συντιθεται εσωτερικά, όχι από τα τρόφιμα που τρώμε, δεν θεωρείται απαραίτητο αμινοξύ. Ωστόσο, σε ειδικές περιστάσεις, όπως ασθένεια ή τραυματισμό, η χρήση από το σώμα μας ξεπερνάει τις απαιτήσεις.

Για παράδειγμα, σε περιόδους ασθένειας η σημαντική ποσότητα φυσιολογικού στρες προκαλεί μια αρνητική ανισορροπία μεταξύ της οικοδόμησης και της καταστροφής των μυών. Θα πρέπει να λαμβάνεται υπόψη η συμπλήρωση της γλουταμίνης.

Τι κάνει η γλουταμίνη;

Η γλουταμίνη εκτελεί έναν αριθμό ρόλων, συμπεριλαμβανομένης της υποστήριξης της ανάπτυξης μυών και πλήρωσης των κυττάρων του ανοσοποιητικού και πεπτικού συστήματος. Χωρίς αυτό, οι μύες δεν θα ξαναγεννειθούν, η υγεία μας θα επιδεινωθεί και το πεπτικό μας σύστημα δεν θα μπορέσει να απορροφήσει τα τρόφιμα που τρώμε. Τώρα καταλαβαίνετε γιατί είναι το πιο άφθονο αμινοξύ!

Όταν ασκούμε, τοποθετούμε μια σημαντική πίεση στις προαναφερθείσες διαδικασίες. Η εξάντληση των αποθηκών γλουταμίνης αυξάνει τον κίνδυνο υποτροπής. Η κακή ανάκαμψη αυξάνει τον κίνδυνο μόλυνσης, δηλαδή λιγότερη κατάρτιση και μεγαλύτερο χρονικό διάστημα για την επίτευξη του στόχου μας.

Πότε είναι ο καλύτερος χρόνος για τη πρόσληψη γλουταμίνης;

Υπάρχουν αρκετοί τρόποι συμπλήρωσης της γλουταμίνης, εξαρτάται από την περίσταση και το σκοπό.

Στην περίπτωση της υποστήριξης της μυϊκής ανάκτησης, η έρευνα έχει βρει 0,1-0,3g ανά kg σωματικού βάρους είναι ικανά να μειώσουν την επιβράδυνση των μυών με καθυστερημένη έναρξη. Με άλλα λόγια, εάν ζυγίζετε 80kg, η λήψη 10g γλουταμίνης μετά την προπόνηση αναιρεί τον μυϊκό πόνο που αισθανόμαστε μετά την πίεση στο γυμναστήριο.

Σε αθλητές αντοχής, η λήψη 5g μετά την προπόνηση θα μειώσει σημαντικά την εμφάνιση της ασθένειας. Για οφέλη για την υγεία του εντέρου, η συμπλήρωση 0,25-0,90g ανά κιλό σωματικού βάρους 1 ώρα πριν από τη λειτουργία μπορεί να μειώσει την εμφάνιση δυσφορίας του εντέρου που σχετίζεται με την άσκηση αντοχής. Αυτό το συμπλήρωμα πρέπει να το χρησιμοποιήσετε έξυπνα.

Ποιος θα πρέπει να λαμβάνει γλουταμίνη;

Αν ψάχνετε να βεβαιωθείτε ότι έχετε άφθονο αυτό το αμινοξύ στο σύστημά σας, τότε η συμπλήρωση μέσω Γλουταμίνης είναι μια καλή επιλογή. Διατίθεται σε μια ποικιλία γεύσεων ειδικά σχεδιασμένων από το THE PROTEIN WORKS ™.

Read more

Μάρκα

The Protein Works

The Protein Works Προιόντα

Επιπρόσθετες Πληροφορίες

Βάρος 1 kg
Shopping Cart
Close

Κανένα προϊόν στο καλάθι σας.